?!



Godmorgon!

Vaknade för typ en timme sen alltså kl halv 8, OMG! Aja de är egentligen bara bra.
Idag  ska jag iaf vara med *****, Sandra och ******* trevligt. Ska kanske sova där oxå men får se hur jag mår.



Och ett litet svar till en ''anonym'' Som skrev ''du härmar ju dessi'' 

Nej hur kan jag härma dessis blogg om jag typ inte ens läser den? lixom är de hennes header? för jag kmr ha temat new york och dessi har en blå blogg med en hader på henne och ett jävla rad hus :O Förstår inte riktigt hur du tänker, men kommentera igen och säg hur du menade! Helst med namn den är gångn, fegt att kommntera anonymt


Kommentarer
camilla.

jo jag kan berätta, hahah det e jag camilla ; ) din blogg e så tråkig så var snäll ta bort den ist ? höhö och kontakta aldrig mig mer.

2010-08-16 @ 11:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0