1-2

Dag 01 – Om mig

Jag är 14 år och bor lite utanför gbg. Jag är väl som en vanlig 14 åring som älska allt som har med shopping, naglar, kompisar och killar :D På min fritid brukar jag mest vara med mina underbara vänner, plugga, göra smycken och datan haha intressant liv? Men jag går i 8an och då är de SJUKT mkt plugg... Jag har ingen pojkvän, men gillar en person lite :)
Jag är en riktig bloggtorsk lr vad man kallar de ^^ Jag tror jag läser utantvekan 15 bloggar dagligen 4 lr mer gånger om dagen haha^.
De va allt jag kom på, men kommentera om ni vill veta något mer.
 


Dag 02 – Min första kärlek

Min första kärlek?
Asså egentligen har jag aldrig haft ett riktigt förhållande utan mer när man gick i typ 4an sånna förhållande.
Men den jag hade mitt första förhållande med var nog en som heter felix.
Jag kommer ihåg att de va en kompis som frågade på honom haha. Men när jag var tillsammans med honom så tyckte jag att jag va AS COOL! Jag stog alltid brevid honom och typ va med han kill gäng och kollade alltid när han spelade street hocky med sina kompisa på rasterna så satt jag och mitt ''gäng'' och kollade och var bara anmält coola ;)
När jag ser någon som är sån idag så skrattar jag bara och får massa flashbacks haha.


Kommentarer
det du

vem är det du gillar ?? :P

2010-12-03 @ 22:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0