Akon

Förlåt döda mig inte för min usla bloggning. Har en ursäkt den här gången faktiskt.
Jag har vart med kompisar och stan och sovt borta. Jag säger allt från början okej ;)

Fredag - kunde bloggat på dagen, but i didnt.. kvällen kom Hanna och vi chilla sönder, hihi. Kolla gg och spela wii satt vid datan och snackade :D<3
Lördag - vaknade upp med hanna brevid mig ;) käka drog in till stan typ dirr va på stan från halv 2 till 6. Sen så drog jag till fritidsgården här och skulle sova där med CAmilla Ellinor Tina och Elin <3
Söndag - Sov 3 timmar vaknade på fritidsgården och drog sedan till min dans. Efter typ en timme kom Hanna och vi städade mitt rum och fixade naglarna. Och nu sitter jag här med ansikts mask och fixade naglar! :D

Lägger upp bilder på naglarna och shoppingen sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0