just a dream

JULLOV!!!!! ♥ SO FUCKING AWSOME!
Fick mina första betyg i hela mitt liv och jag var så fruktansvärt nervös när jag skulle få dom att jag ville gråta... När jag gick fram och hämtade dom jag darrade, de va värre att få dom än att sjunga solo för hela skolan på lucia tåget, jag skämtar inte. Jag vågade inte ens öppna dom, haha illa.

Kom hem från min träning för en timme sen typ. Har duschat nu så nu är jag fräsch igen! Stanna och kollade på när killarna tränade eftersom dom tränar efter mig, hihi. inte så jätte många snygga då men en är så jävla snygg! PUUH. 
Imorgon kommer jag nog inte uppdatera något eftersom jag ska dansa hela dagen, har ju dansppvisning på söndag så alla danser måste sitta.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0