Blogg.se -.-.

Nu blir jag ARG!!! blogg.se fungerar ju typ inte! För om man ska göra ett inlägg så ibland så måste man publicera det två gånger -.- Så det inlägget jag gjorde innan det gjorde jag nästan precis när jag hade kommit hem! Och ibland så kan man inte logga in för det fuckar upp sig och aa allt fuckar upp sig! Jag har oxå sett många inlägg om folk som klagar på blogg.se! Nu ''härmar'' jag en annan bloggare!! Men jag har bloggat på blogg.se inte så länge, men det har bara varit Kenza som har varit på toppen så dom ger ju inte chansen till någon annan att bli en ''stor'' bloggare!! Ne snart far jag min kos till nattstad!


__________________________________________________________________________________________________

Haha ett litet whine inlägg, men, men! Och gissa vad som har varit i min hjärna dom senaste två dagar? Jag får hoooooonom inte ur huvudet!! Haha kanske lite patetiskt, men så är det?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0