Crazy in love?

haha nee inte riktigt, va? Aja nu kommer min HEMLIGHET... Jag såg den killen igår och innan jag och Sandra kom in till kba så sa jag att chansen att jag skuller träffa honom va minimal, men så gjorde jag det!!!!!


________________________________________________________________________________________________



Aja när vi gick in på k-mässan så såg jag honom gå ut från gamestop och då tror jag inte jag va så deskret för dom gick typ brevid mej och så slog jag och viskade rätt så högt till Sandra att det va han!!! Haha, men sen så gick vi efter honom som två stalkers, hehe... Och jag satt faktiskt som en galning och försökte hitta honom i kungsbacka katalogen och jag tror jag har hittat honom, men jag säger inte vad han heter, hahahahha!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0