Naglar <3

Nu har jag äntligen laggt in bilderna på datan och jag kan ÄNTLIGEN komma in på blogg.se, super... Iaf så här är mina naglar och hur jag gör



Jag börjar ta handkräm (smörj in över naglen och ''massera'' nagel bandet och sedan dra upp det.



Välj en snygg färg... För mig blev det den mörk lila. Jag valde dom två färgerna eftersom det är vinter


Sen när du har målat på och väntar på att dom ska torka så kan du ju lika gärna kolla din FB...



Sen så kommer det ju lite utanför, så ta bort det med lite topps och aceton... 


Och sen blev dem klara <3 hihi rätt så nöjd... den sissta bilden blev ju inte så jätte bra, men, men.


Kommentarer
Astrid <3

Alltid lika bra på att göra naglar ^^ Du får göra på mig när jag kommer ner ! <3

2010-02-04 @ 21:38:56
URL: http://dowdo.blogg.se/
Linnea <3

Haha, tack <3 Klart jag ska ;) som vi gjorde i sommras typ varje dag ^^ <33

2010-02-04 @ 21:44:56
URL: http://liwo.blogg.se/
olivia

Alla kan måla naglarna?

2010-02-24 @ 20:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0