PLUGG, PLUGG, PLUGG -.-

Jag tror jag blir galen!!! Ska plugga helllllllla kvällen -.- Har ju prov imon så jag måste plugga... Åhh vad jag hatar prov -.- Och att vi har det typ varje vecka och nu överdrev jag, men vi har det iaf var 3:dje vecka!!! Aja nog om det! Som sagt så har ju jag åkt skridskor i dag och det gick väl sådär? Hehe trillade en gång på isen och en gång på platt mark... Men jag skulle faktiska gå till isen så skulle jag ställa mig upp från ''läktaren'' så trillade jag ner på marken, hehe... Men det var trevligt  Och sen så var det massor av randoms som va rätt så bra på att åka så då åkte dom runt, runt, runt och runt mig, paula och Moa, men jag sa att om dom inte slutar så fäller jag er! Och då åkte dom iväg, mohahaha jag är 50% ren ondska...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0