Skönhet!




Håret!

Innan du går in i duschen så lägg handuken på ett element, för då blir den varm när du kommer ut från duschen virra den sen runt håret! Iaf så är det så jag brukar göra och det fungerar jätte bra!


Gör hårinpacknigar ca 2-3 gånger i veckan för att få ett ''bra'' hår! Balsam brukar jag ta varannan gång jag duschar, för om du tar balsam varje gång så är det lätt att håret inte återfuktar sig på samma sätt!


Jag brukar använda ''Elvital'' serien, med shampo, balsam och hårinpacknig! shampoot och balsamet vet jag inte hur mycket det kostar med inpacknigen kostar ca 40- 55 kr (beror på vilken affär)

Såhär ser den ut som jag brukar använda!



Det finns oxå lite dyrare för riktigt slittet hår och dom brukar kosta 100-400, tror jag?
Sån här brukar jag oxå använda, men vi har en stor flaska och de är dom som kostar så mycket, men en sån här flaska kostar nog 100 kr! Och man kan inte köpa dom i vanliga snabbaffärer utan dom behöver man köpa hos frisörer!




Om du använder hår inpacknig 2-3 gånger i veckan så behöver du ju inte klippa dig lika ofta! Så för dig som vill ha långt hår använd inpacknig!
__________________________________________________________________________________


Visst har jag fint hår!






Kommentarer
Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

sv: Åh tack så jättemycket! :D<3

2010-02-18 @ 08:35:18
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0