Snö, snö, snö och mer snö -.-

Åhh nu blir jag GALEN!!! Det vill ju inte sluta snöa! Snälla söta rara snö kan du försvinna nu? Jag vill ut och springa i t-shirt och shorts, jag vill kunna bada i HAVET, jag vill kunna kunna gå och handla utan en FET vinterjacka! Asså snart så flyttar jag från detta kalla land och aldrig mer behöva se en vinterjacka igen!!!!

Man får ju förtusan anorexia för man inte är ute och tränar! Eller rättare sagt MAN KAN INTE TRÄNA!!!! ÅHH VAD ARG  JAG BLIR!!!
_____________________________________________________________________________________


Lite whine inlägg, men snart blir jag galen på riktigt! Iaf så sitter jag och kollar på hogan knows best och ska snart hoppa in i duschen, haha har inte vågat för min piercing! Och juste jag fyller faktiskt år om 3 dagar!!!!!!



Kommentarer
Sandra

Grattis i förskott<33

2010-02-20 @ 18:11:42
URL: http://www.nogg.se/Sawo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0