SNYFT*

BUHUUUUU... Jag blir så ledsen när jag tänker att jag kanske ALDRIG kommer se honom igen!! Haha eller kankse inte? Haha tror ni på det själva? Linnea skuller ALDRIG grina för en kille!!!! Och jag och Sandra satt och försökte komma på snygga namn till honom på vägen hem, men dom kommer ni aldrig att få veta... Anyway så har jag precis kollat på 17 again och smsat lite med Sandra och det blir kba imon oxå, hihi ska nog köpa en snygg väska och kanske kolla in några snygga killar  Haha Sandra skickade ett sms till mig innan där det stog ''hahah aa då kan vi ju kolla varsin xD'' Haha aa det blir nog bra! Ska oxå lägga in vad jag har köpt, men eftersom jag säkerligen kommer shoppa imon oxå så kan ju dom sakerna bli i samma inlägg, smart va? Aja ska duscha nu.




 


Flashdance - what a feeling.




<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/YVV_BQV_kc0&hl=sv_SE&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/YVV_BQV_kc0&hl=sv_SE&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="300" height="25"></embed></object>



Atomic Kitten - Ladies Night.







src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1679438/images/2010/xoxoxoxo_71975334.jpg" alt="" />

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0