Gaha trötttt!

Godmorgon alla sötaisar! Jag  vaknade ungefär för 30 minuter sen och jag är ju rätt så trött om man tänker på att jag och Hanna gick och la oss kl tjugo i 4 inatt, men jag kunde bara inte sommna om. Vi hade GG marathon som alltid är lika trevligt! Och jag vet att jag inte bloggade igår, men jag hade inte tid och jag försökte fixa min design nu på morgonen, men det gick inte så bra för Hanna sover ju fortfarande! Aja ni får lite bilder på vad jag köpte igår och lite mer bloggande  Och faktiskt så funderar jag på att vara med i fokus på bdb så håll utkik där så kanske ni ser mig! Och om jag bestämmer mig för att vara med så skriver jag så klart vilken tid jag kommer synas




Min skylt funkar fortfarande inte så det får bli XOxoxo Liwo <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0