IN MY HEART!!!

Aa in my heart is one tree hill <3 hihhi det är nog den bästa TV show som finns och O.C <3 OMG dom bästa! Iaf så är jag hemma nu och den här dagen har nog varit den tråkigaste skoldag som  någonsin skådats asså det va 6 st killar och jag i klassen -.- Någon som heter Linnea har ju haft TRÅKIGT med stort T idag!!! Och imon kanske det blir lite bättre för då ska vi slå ihop våran klass med 7B, men sen på måndag så blir det som vanligt igen Aja ska iaf sätta mig med lite SO så jag kan komma ikapp med det! Hehe tappade bort mimtt häfte osm vi hade så jag ligger lite efter... Aja om man lyssnar på Eminem så blir ju allt bra  Och jag kom på att det kanske blir en HISS OCH DISS ikväll för jag har ju inte haft de på den här bloggen!


Jag har faktiskt velat göra det idag så tråkigt som jag har haft de i skolan... Fast ne






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0