Shopping... Igen!!

Heej nu har jag kommit tillbaka från KBA, alltid lika trevligt och som vanligt kom man hem med lite saker... På vägen hem sa jag till mamma att jag har blivit en shoppaholick så mycket jag har slösat den senaste tiden och på vad? Jag har typ slösat 1500-2000 kr och på vad undrar jag verkligen?? Aja lite bilder på vad jag har köpt









                          

                            2 linnen - Bik bok (fick dom på köpet) 149 kr för 2.
 
                            leggings - Hemligt  Men 299 kr.
 
                            BH - H&M 129 kr.

                            Mascara - Lindex 155 kr.

                            Lip Gloss - Fick det på Bik Bok.





Kommentarer
klaudia

du har köpt dom på lindex :D:D:D :P

2010-04-04 @ 12:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0