Min statestik!!

Haha asså min statestik har fasnat!!!! Det gjorde likadant igår.

Lixom jag är med i en sida som gör att mer folk kan hitta till din blogg! Och igår när jag kollade på morgonen hade jag 11 st och då kollade jag kl 12 typ, men sen när jag kom hem igen kl 7 så hade det inte ändrats!!! Och idag står det att jag bara har 4, men det hade jag kl 7 imorse oxå... Och det står att min sida är visad 49 gånger innan men nu står det 52 så då har någon kollat min blogg minst 2 till gånger till, haha lite mysko...

min statesitk har fått någon bokstavs diagnos som kanske ingen lyckas knäcka!!!!!!


Haha lite random bild på mig ^^

                               



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0