Om Linnea vore...

haha min nya skylt!






Om jag va en vetenskapare så skulle jag göra ett läppstift, läppglans som gör att läpparna blir större! Asså ändå det hade ju varit perfekt... För då slipper man ju behöva gå till någon plastig kirurg som måste spruta in äckliga sprutor i flabben på dig! Och isället så behöver du bara kleta på lite läppstift/läppglans på läpparna så *vips* blir dom större. Och sen så när du slutar ta på det så blir dom mindre om typ en timme, hihi!  Jag tycker iaf att det var en perfekt uppfinning och tror ni inte att pissie skulle slänga sig över dom då?! Hihi såklar att jag hade blivit en KÄNDIS då...

En FET HISS FÖR DE!!!!


Kommentarer
Sandra

Haha fett najjs mannen!

2010-03-19 @ 17:50:29
URL: http://sawos.blogg.se/
Iris vampyr slyna, AKA julia

De finns redan ditt klappträ

2010-03-21 @ 22:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0