PLUGG, PLUGG, PLUGG -.-

Ne nu ska jag sätta mig och plugga lite NO eftersom jag har PROV(!!!!) imorgon! Usch Linnea hatar prov *tummen ner* Aja om jag sätter mig och pluggar så kanske jag kan få gå på Camillas fotbolls träning med Tini och elli ♥  

Angående min USLA bloggning igår va för att helt plötsligt så skulle jag följa med på Ellis träning för att träffa Camilla och Tini ^.^ Kanske lovar att bloggningen blir bättre idag annars blir det imorgon!! Måste och smsa Tini om en sak, haha en upptagen kvinna är jag


Kommentarer
sara

kämpa på :)

2010-03-30 @ 23:55:52
URL: http://ensara.blogg.se/
M A T H I L D A

upptagen kvinna..

AAA

fast

ne.

2010-04-03 @ 11:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0