Träningsdag!

PUHHHHHH!!!1



Är nui vad jag säger!! Kom precis in från en liten joggingrunda, hihi! visst är jag duktig!? Och som rubriken säger så har det varit en lite träningdag idag! För jag cyklade till skolan inte så långt och jag brukar faktiskt alltid göra det, sen så hade vi innebandy för det va uttagning till en innebandy tävling med 7:orna. Och jag gjorde mitt bästa! + vi vann ^_^   Sen så var jag ju ute och sprang, hihi. Så hade tänk hoppa in i duschen nu!1


Kanske blir en skönhet by liwo sen!

Så nu sitter jag och lyssnar på ''En vanlig dag'' och känner mig PRIMA :)
Precis som bilderna visar så känner jag mig, alltså super och duktig ^^





                                                   
 
     



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0