The truth

10 sanningar om Liwo!

1 - jag vill inte ha barn när jag blir äldre! Gillar inte barn och när dom är i min ålder.. Fyfan!

2 - Jag har svårt för att bli kär och har bara vart små kär.

3 - när jag kollar film eller något och det är en fin kärleks scen så kommer jag alltid på mig själv med att små le.

4 - Jag älskar väskor, jag drömmer om att själv äga en chanel, gucci, louis vuitton, burberry osv osv.

5 - Jag hatar att planera. Typ om jag planerar något i huvudet så blir det ändå aldrig så så jag har slutat att planera eftersom det händer någon annan gång istället.

6 - Jag älskar regnet, när man ligger i sängen och hör ljudet av regn och åska ute så sjukt mysigt! Eller när man går under paraply. Har många minnen från denna sommar som relaterar till regn.

7 - Jag hatar när jag ser min syster och hennes pojkvän haha dom är så söta med varandra..

8 - Jag undrar verkligen vad folk som typ går förbi mig eller är med mig tycker om mig.

9 - När jag träffar någon jag är på g med så blir jag jätte feg. Haha, då vill jag att killen ska ta första steg med typ kramar och den delen

10 - Jag undrar verkligen hur många personer det är som har kort på mig, ni vet när du själv tar kort på något kanske typ havet och det är någon ivägen eller bara är där. Så undrar jag hur många det är som har kort på mig och hur jag ser ut.



Kommentarer
Lea ♥

jag tänkte exakt den tanken som du skrev på 10:an igår! :o <3

2011-08-05 @ 21:27:51
URL: http://leas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0