-

FÖRLÅT!! Min uppdatering idag har sugit riktigt hårt! Men har varit med Camilla typ hela dagen. Så har inte haft ohh jag måste blogga i huvudet hela dagen, men jag har faktiskt haft lite dåligt samvete :(

Iaf så kom Camilla hit vid 12 och vi målade naglarna och snackade sedan drog vi upp till coop och köpte tuggummi och sen kolla vi O.C, riktigt trevligt!
har ju inte träffat henne sen jag fick jullov..

sen har min laddare till min data pajjat så den funkar inte for the moment, stackars min bebis :( Men ska fixa en ny laddare så den funkar snart! så jag kan blogga som vanligt igen, we like, don't we?





Sitter vid min systers data därför får ni se en redan sedd bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0