2010

Nu är de så att jag ska göra ett sånt här JÄTTE roligt test som ingen egentligen bryr sig om men som man vill läsa ändå (a) och sen så har jag aldrig gjort de på bloggen innan.
Men en liten ''sammanfattning'' om 2010.

UNDER 2010

Har du gråtit? - Ja det gör väl alla
Har du skrattat? - Om jag gjort, haha ;)
Har du sovit i tält? - aa
Har du sovit under bar himmel? - yess:D
Har du varit på Gröna Lund? - nepp
Har du varit på Liseberg? - ja
Har du varit utomlands? - ja haha i danmark, har faktiskt inte rest något i år.. :(
Har du varit i en annan stad? - ja
Har du bott hemma? - Ja det har ja♥

UNDER 2010

Har en vän dött? - Nej ingen har dött tack och lov
Har en vän sökt tröst hos dig? - Ja
Har du sökt tröst hos en vän? - jag är inte den typen som gråter framför folk lr visar mig svag..
Har du sovit över hos en vän? - Jaaapp
Har du varit kär i en vän? - nej inte kär men gillat
Har du fått mer en fem nya vänner under året? - ja ♥ 

UNDER 2010

Har du pussat någon? - yes sir
Har du hånglat med någon? Jao
Har du varit tillsammans med någon? -nopp
Har du varit kär i någon? - njaa
Har du sovit med någon av motsatt kön? - joo 



NÄR HAR DU SOM MEST..

Gråtit under 2010? - typ aldrig?
Skrattat under 2010? - hela tiden :D


DENNA MÅNAD.. 
Har du varit kär? - nja
Har du kysst någon? - typ
Har du pussat någon? - Ja
Har du kramat någon? - Jaa
Har du skrattat? -ofc :D
Har du gråtit? - haha aa på en film (a
Har du varit glad? - Jaapp
Har du varit ledsen? Lite

NÄR..

Grät du senast? - i förrgår på harry potter  
Skrattade du senast? - innan
Duschade du senast? - imorse
Lyssnade du på musik senast? - typ 10 min sen
Hade du kul senast? -igår kväll

VEM..

Kysstes du senast med? vill du veta va ;)
Kramade du senast? - Lea tror jah
Pratade du i telefon med senast? - mamma
Fick du sms av senast? - Emil

ÖVRIGT, VAD/HUR/NÄR/VEM..
Hade du tråkigt senast? just nu och idag :(
Kommer du ifrån? - Sverige
Heter? - Linnea
Hur gammal är du? - 14 men 15 snart (a
När fyller du år? - 23 feburari
Tycker du om någon just nu? - Jaa, det finns många jag tycker om
Jag samlar på? - Skor, väskor och kläder ;)
Gröna eller röda äpplen? - RED!
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - Jag brukar hålla de inom mig lr så säger jag de när vi är med varandra..
Vilken tid gick du upp idag? - kvart i 10
Har du sovit i din egna säng inatt? - yess
Har du sovit ensam inatt? - nej sov med min katt :D
Har du strumpor på dig nu? - aop
Hur svarar du i telefon? - hallå, cha cha, aa de är gud osv :D
Vad ska du göra imorgon? - släkten ^^
Var vill du bo när du blir stor? - NEW YORK!!
Vad vill du bli när du blir stor? - polis!
Är det okej att gråta? - ja varför skulle de inte?
Vilken årstid tycker du bäst om? - Sommaren, då är man helt klart lyckligast
Skulle du göra om du vann en miljon? - SHOPPA!! typ resa och ge pengar till mina föräldrar :D
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? -vad räknas märkes kläder som då?  typ bik bok eller GANT?  de är frågan ;) nä men de spelar la ingen roll.
Har du piercing? - ja, tre i öronen och i naveln (a)
Har du tatuering? - Nope
Vill du gifta dig? - om jag hittar den rätta!
Vill du ha barn? - nej!
Solar du ofta? - På sommaren jaaa. Skulle aldrig klara av attt sola solarium eftersom jag har cellskräck! 
Är du bra på att laga mat? - om de är koka pasta så är jag mäster kock ;)
Gillar du att dansa? - Jaaaa, love it!
Hur vig är du? - nja så jag klarar mig
Vilken är din favoritglass? - BEN & JERRY! <333333
Tror du på ett liv efter döden? - har inte tänkt på de riktigt?
Är du morgon eller kvällsmänniska? - Både och. Det går i perioder. 
Vilken ögonfärg har du? - blå
Vilka hårfärger har du haft? - den jag har nu,kastanje brunt och brunt.
Är du beroende av något ? - ja tuggummi om man inte tar typ vänner osv (:
Senaste låten du hörde? - whats my name
Brukar du bädda sängen? - ja jag gör de faktistk varje dag ;)
Har du kysst någon under den senaste månaden? - yess
Vad var det senaste du sa? jo de har du faktiskt, trust me ;)
Saknar du någon nu? - Ja det gör jag


Kommentarer
emmi

Gå in och se om det var du som vann.

Annars ANMÄL DIG NU till en ny tävling. Vinnare dras imorgon.

Direktlänk; http://fashiontwisted.blogg.se/2011/january/dagens-blogg-vinnaren.html#comment

Hugs, Fashiontwisted ♥

2011-01-05 @ 20:02:48
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0