dessie

Förlåt för ur usel bloggning, men har gjort massa annat och så har jag inte heller haft tillgång till dator..

nu kommer jag låta som en skvaller blogg. Men, men alla gillar  vi lite gossip, right?
Va inne på dessies blogg nyss och såg en bild där hon hade en ring på VÄNSTER RINGFINGER och om man har en ring på vänster ring finger så är ju de en förlovningsring. Så frångan är han dessie gått och förlovat sig? De är ju en vanlig slät guld ring. och de är ju inte så jätte ovanligt att ungdomar förlovar sig nu förtiden. 

  Kolla på vänster handen hon har där nere vid byxorna, tror ni hon har förlovat sig?


Kommentarer
sarastille - jag säljer billiga designer!

Vill du bli Dagens blogg? Skynda dig in på min blogg och anmäl dig nu då! Tävlingen avslutas ikväll klockan 00.00 :)

2011-01-07 @ 15:52:25
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0