hehe

Hello!

Blev inte mkt uppdatering igår, men min mobil dog och jag hade inte gjort några tidsinställda inlägg så därför blev de väldigt dålig uppdatering! Men, men. Jag hade iaf jätte trevligt, först gick vi på stan fick med mig två tröjor och sen åt vi på en tapas resturang, seriöst man fick typ tre rätter lr mer men jag tog tre och de va inte alls mkt på dom men jag dog nästan så mätt var jag, man bah omg! Och filmen, puuh vi ska inte ens snacka om den.. De va en av dom bästa Potter filmerna asså! Längtar tills den andra kommer ut!


Iaf Idag ska jag vara med Lea och josefin ♥ Me like! De kommer iaf bli mer uppdatering idag än vad de har varit dom andra två dagarna  


Kommentarer
ModelBea

Var med och tävla om massa extrabesökare i dagens blogg :) !



Kram Bea

2011-01-04 @ 14:40:36
URL: http://modelbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0