hemma :(((((((((:

Nu är jag hemma och jag lever! Att jag är hemma ogillas starkt, vill vara kvar. :(
De enda man kan gilla med att vara hemma är alla vänner och min sköna säng (a)

Har typ tagit 300(?) kort på resan så ni kommer verkligen få delar av den.
Men iaf de va helt sjukt jäkla awsome där, jag hade stora förväntninga, men de blev större än dom fattar ni då hur grymt de va? Älskar stade, folket & VÄDRET! man kunde gå utan jacka och i converse! sjukt skönt! Och de kändes som om folket va mkt trevligar & posetivare där så man blev mkt gladere och killarna va mkt mer framåt, lixom i sverige om man gå på stan här då om man tkr varandra är snygga då kollar man bara på varandra, men här rå glor dom först, ler och flörtar med ögat. De va lixom 5 killar som gjorde de med mig, haha två av dom va på tunnelbanan och dom va kinerse.. och en i en affär som va rätt snygg och en som va i en sån souvenir shop som sålde grejer (haha) och en på flyplatsen haha :D 

kommer visa shoppingen senare kommer nog inte ta 5 miljader år att lägga över alla bilder..



Kommentarer
Emelie Jägerbert

Fin blogg :) allt bra? :)

2011-01-17 @ 20:30:02
URL: http://emeliejagerbert.blogg.se/
clara ♥

Hejsan hur mår du ? ♥

2011-01-18 @ 11:04:30
URL: http://hheyheychlara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0