Mean Girls

Är sjuk idag vilket betyder att jag är hemma från skolan. Har precis kollat klart mean girls, seriöst världens grymaste film helt awsome är den!!

Ska snart upp till min skola och hämta lite böcker så jag inte hamnar allt för mkt efter, vilket man lätt gör när man är sjuk..

Kan berätta lite om i helgen nu när jag ändå gör ett inlägg (:

I fredags va de skola , träning och sen så blev de att vara med Camilla och Viktor mycket trevligt!
I lördags blev de att jag va med Camilla och hon sov här , haha tog massa flumm bilder som  jag kanske lägger upp några bilder av. Viktor kom på kvällen oxå.
Söndags blev jag sjuk , buhu ... Gick iaf till kyrkan i 1 och en HALV TIMME!? och sen så blev de att vara med Josefin på kvällen.
Har vart en mkt bra helg enliget Liwo

Btw tror jag kanske ska göra så min blogg blir lösenords skyddad i någon vecka framöver , eftersom jag ska fixa en helt ny och fräsch design och header osv. Gillar verkligen inte hur min design ser ut nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0