morning

Godmorgon!

Vakna för typ en halvtimme sen alltså vid kvart i 10 *stolt* De är ju typ de tidigaste jag har gått upp på mitt lov lixom   Ikväll ska jag somna tidigt har jag bestämt! Måste verkligen ställa om dygnet.. Men har ju en vecka på mig så de löser sig nog.


Idag blir de josefin och en till och senare blir de nog becca :D♥ Linnea like igen!
Och juste de har typ kommit 1 decimeter snö, viket linnea hatar! Usch hoppas verkligen inte att de kommer mer och att de blir som förra året.
 Nu när snön smält och man började tro på att de kommer bli vår tidigt i år, men nej nej varför skulle de göra de..?




Bild från google, sitter fortarande inte vid min dator. Så google bilder och bilder ni redan sett får de bli tills min dator är fixad! (:


Kommentarer
ModelBea

Vinnaren från Dagens blogg är uppe!

Även en ny tävling "Dagens bloggar" där jag kommer att dra 3 vinnare ikväll istället :D !



Kram Bea

2011-01-05 @ 11:15:44
URL: http://modelbea.blogg.se/
Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej. Hade du en rolig nyårsafton då? :)

2011-01-05 @ 13:02:17
URL: http://sannalitens.blogg.se/
ylva

SV: Jo, de kanske är lite smått fel av mig att skriva om detta.

Och jag förstår att hon mår dåligt, men att hon inte skärper sig! Hon har ju lärt sig vad som händer om man inte använder något preventilmedel vid sex.

Att hon inte är rädd att ha sex efter Kelly? Och hon kunde väl åtminstonde tagit dagen efter..



Mina åsikter och du får ha dina självklart :)

2011-01-05 @ 13:29:54
URL: http://yylvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0