nyårslöften!

De här kanske kommer lite sent, men iaf så kommer jag ha ett nyårslöfte som jag kmr säga till er. Jag har massa andra, men dom kmr jag inte säga! (:

Iaf ett av dom är iaf att ta hand om mig mer. 

T.ex -
ha ansiksmaska minst en gång i veckan.
Ta hand om mina naglar, skyddsnagllack inte använda nagellackborttagning lika ofta 
Klippa mig oftare och ''ta hand om mitt hår'' mer
Noppra ögonbrynen (vilket jag gör ofta)
börja ut och springa igen nu när de inte är snö längre
 

aa you name it, ni fattar saken?
liksom sånna saker som gör att man mår bra, för välmående är den vackraste accesoaren!


Kommentarer
clara ♥

sv : jo allt är väl bra :D

vad händer ?



fin blogg du med <3

2011-01-19 @ 12:08:43
URL: http://hheyheychlara.blogg.se/
Sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Förlåt för sent svar :p Allt bra med dig idag då?

2011-01-19 @ 12:59:30
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0