omg it's a update :O

haha tycker min rubrik va mycket fin (a
Iaf så ska jag göra ett inlägg med ett inlägg med lite hjärna bakom vilket man inte riktigt ser i min blogg allt för ofta haha.
Jag såg nyss en reklam på MTV som handlade om att en tjej kom som va jätte mode inriktad osv och skulle hjälpa några Svensson tjejer med utseendet för att kunna ragga/få sin dröm kille. Jag tycker dock att man inte ska behöva göra de, ändå om han inte gillade dig innan ska han inte gilla dig bara för du ser annorlunda ut, visst jag är rätt ytlig men vem är inte de? Jag erkänner jag kollar först på utseendet och SEN är de personligheten! Och jag har liksom försökt ändra på mig för någon kille som jag gillat, men om han inte gillar dig för den du är vad är han då för kille som inte älskar dig för hur du ser ut.
Men tillbaka till programmet. Liksom om han inte gillade dig innan för hur du såg ut, liksom när du tvättat av dig sminket tagit av dig kläderna då är du ju fortfarande likadan som du va innan, right?
Iallafall jag tycker att de är rätt fel att göra ett sånt program..

Omg jag kan va djup i know 



Kommentarer
Lea ♥

Yeaaaah update! :D <3

håller med dig btw. <3

2011-01-29 @ 19:26:56
URL: http://bylea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0