secrets about Linnea!



Jag har rätt svårt för att bli kär och jag kan inte säga jag älskar dig till någon som jag bara är på g med..
Om jag är på g med någon då tar de typ jätte lång tid innan jag blir kär, eller iaf vad jag tror lr så har jag kanske bara träffat fel killar?
Och de va en kille som jag va på g med i sen sommaren och han skrev jag älskar dig, jag kunde verkligen inte skriva de tbx.. När jag läste de så stängde jag smset och typ kasta iväg min mobil.
Kanske är lite känslokallt med sån är jag!  Egentligen tycker jag att de är bra eftersom då blir man inte kär i vem som helst och träffar ''skithögar'' lr får sitt hjärta krossat titt som tett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0