sorry

Jag måste ha en bloggpaus! 

Jag har sjukt mycket i skolan så jag hinner knappt göra något lägre i mitt liv.. Seriöst jag har spanska prov på onsdag, glosor till imorgon So inlämning tills på torsdag, svenska inlämning till nästa vecka teknik & matte prov nästa vecka.
Ja som ni ser så är de väldigt mkt.. Så måste tyvärr göra en bloggpaus så jag inte känner att jag måste uppdatera massa, men jag kommer nog tillbaka inom kort så sluta inte kolla bloggen för kommer nog uppdatera nästa helg I guess? :D
Ibland tror jag att mina lärare vill ta livet av mig, lixom jag har inget privat liv längre. Liksom jag kommer hem äter pluggar äter middag datan lite sova. KUL?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0