Stalker?!

Och innan i skolan så skickade Livia och Lea ett sms till en kille på min mobil som gillar mig och, sen när jag kommer hem så ringde dolt nummer och jag trodde de va min mamma iaf svarade jag och de lät precis som om att de va någon som busringde, men de va de inte!! Iaf han bah aa vad menade du med de smset du skicka innan? Och då frågade jag vilket sms? Lr aha, men de va inte jag utan de va Lea och Livia.. Han bah aa aja men de gör inget. så jag bah nä okej, men hejdå.
Man bah stalker? lixom varför ta fram mitt hem nummer när han kan ringa min mobil..?



förlåt för många google bilder, men efter jag hade laddat över alla bilder från london så har jag tappat bort min usb sladd, så får ta och leta efter den någon dag!
Ibland är jag verkligen en klant haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0