top 4

Som ni kanske int evet så är jag verkligen ett väsk freak, jag älskar väskor och har massor av dom!  Jag drömmer om att en vacker dag ha en full walk i closet där massa, gucci, burberry, chanel, fendi mm väskor hänga och man bara tar en. Underbart!
Här är iaf mina topp 4 väskor! :D












Nr 1 - En liten väska från gina tricot. Jätte snygg på sommaren med en vit tunika och ett par jeans shorts. Kommer verkligen att använda den iår!

Nr 2 - Oxå från gina. Tänk denna med en skinn jacka, någon topp, ett par jeans och ett par ballerina skor i sommar. Så snyggt!

Nr 3 - En från H&M, denna har jag nog använt mest av alla mina väskor, den slänger man bara över axeln till vilket/vilka klädes plagg som helst som pricken över i:et.

Nr 3 - hemligt vara den kommer från ;) Vill inte ha massa copycats liksom..
Passar till samma outfit som nr 2 och aa nästan till alla kläder passar den. har användt den mest av alla mina väskor oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0