topp 5 takyest grejer man kan använda!

Enligt mig så är detta några grejer som är ett big fucking NO! Jag sklle ALDRIG använda dessa grejer om jag inte skulle bli påtvingad de.

- Att ha något märke (fejkat) typ en tröja och det står över hela tröjan typ. Ett märke är okej om det är äkta för då ser man det, men annars är det bara pinsamt. Okej att man kan ha vissa fejkade grejer, men inte där man verkligen ser att det är det!

 

Playboy grejer. Att ha playboy.. Finns bara ett ord. ROOOOFFIGT! Det ser jätte äckligt ut. Lixom dom tjejerna som är playboy fine, mena tt ha tröjor osv är bara fult..!

 

 

mjukisbyxor eller mjukiskläder HELA tiden. Jag kan ha det hemma eller om man typ ska iväg och simma med skolan, men aldrig att jag skulle ha det i stan eller skolan en vanlig dag. Att ha det då är man verkligen queen of roffighet!

 

 

Att ha en pircing i överläppen. Vissa passa jätte bra i det, men jag kan ändå inte tycka det är snyggt. Det ser så whit trash ut.. Usch!

 

 

(Usräkta språket) Men vita människor som beter sig som blattar. Alltså vita människor som är födda i Sverige pratar bra ''vanlig'' svenska, men sen så ändrar dom sig för dom är komisar med blattar och beter sig som det bara för dom är som sina coola Rosengårds kompisar.

 

Har inget emot färgade, men engeligt min menig så är blattar sånna som inte försöker utan ''walla, brosh, bro, ska knulla din mamma walla'' och slåss och håller på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0