livar upp bloggen med ett test ;)

haha Liwo har inget liv.. Har vart på konfa träff därav denna dåliga uppdateringen. Och sa ju ett videoinlägg, vad tro ni hände? Ja somna så datan dog , så hela skiten slutade ladda så får ladda upp den idag igen, kul?!

De här är oxå mitt 1000 inlägg!!! Grattis Liwos 1000 inlägg

Hittade iaf detta test på min kära vän Leas blogg

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött, ont i huvudet och magen
Favoritgodis: Äter inte godis, men när ja gjorde va de sånna röda & gula döskallar
Kläder just nu: Vanliga Jeans, volange linn och en tröja över det & såklart bh, trosor och strumpor
Musik just nu: Do it like a dude - Jessie
Vad sa du senast: Okej - till pappa
Sommarplaner: Lev som om de inte fanns något imorgon 
Fisk eller badkruka: fisk
Saft eller alkohol: Beror la på vart man är
Hur många kuddar sover du med: 3
Favoritväder: sol och värme
Spelar du nåt instrument: usch, hatar sånt!
Morgon- eller nattmänniska: natt, är as sur på morgonen eller iaf om någon väcker mig..
Sparare eller slösare: slösa haha
Bästa film: Sex & the city , familj på väg, Mean girls
Tror på liv på andra planeter: ja
Kommer du ihåg din första kärlek: ja
Älskar du henne/honom fortfarande: nej
Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet om nu iaf
Tror du på mirakel: Definera mirakel
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja
Ser du på kärleken som ett misstag: nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Vill inte ha några barn!
Bio eller promenad: Beror på med vem, vilket humör osv
Är du kittlig: bara när min mamma, pappa eller syster kittlar mig haha
Snarkar du? nej!
Rädd för insekter? Ja extremt
Äckligaste insekten: Spindlar (stora) Myror, aa massor
Det här är jag bra på: Göra smycket haha vet faktist inte.. 
Bästa bok: Carolina Gynnings
Om du fick välja en flera superkraft, vad skulle du välja? kunna läsa andra tankar typ
Vad vill du jobba som? Polis som får skjuta springa osv i New York, min dröm
Chips, morötter eller godis? Ibland chips men gillar typ inte de, morötter om de är med dipp och godis äter jag ej
Pizza eller hamburgare? Beror på vart/vems
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har redan navelpircing och de är den enda jag vill ha eller vill ha i tungan. Vill ha 2/3 små hjärtan bakom örat och typ mitt stjärntecken någon stans, tycker att ha många och stora tatueringar är väldigt trashy och likadant med för mkt pircingar.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Gillar när de är städat och hatar när de är stökit , men ibland är mitt rum verkligen kaos!
Gungar du på stolen? Beror på
Har du någonsin fått för dig att hoppa bungy-jump? På studs matta har jag men inte hoppat från ett stup , skulle aldrig vilja de!
Vilken hand håller du gaffeln i?Båda
Är du rädd för blod? nja
Saltar du på maten? oftast inte
Gillar du att sjunga? haha jadå
Anser du att du är stark? ja
Brukar du sola? om man är på semster eller det är sommar så ja.
Vad gör du om du får hicka? Hickar tills de inte finns någon hicka kvar eller så håller jag andan
Röker du? Har hänt..
Snusar du? nej har aldrig testat
Använder du knark? Varje dag!!
Kaffe, te eller inget? hallon eller vanlig té eller chai latte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0