secrets about Linnea

 

Jag är extremt känslig!

Yes I am. eller aa asså jag gråter inte för att någon säger en dum kommentar, men jag kan.. Om typ något händer mig då håller jag det inom mig tills på kvällen då jag går och lägger mig och då kan jag ligga och gråta jätte länge, men det är bara för att jag gillar inte gråta framför andra.. Jag kan typ inte det. Jag kan knappt gråta framför min mamma. Det är nästan samma sak på filmer. Satt nyss och kolla sista avsnittet av Hannah Montana och jag satt och typ stor böla. Eller som när jag kolla på älska mig då satt jag oxå och grinade. Eller jag kan gråta om någon annan gråter på filmer, men inte om inte någon annan gör det. Jag kommer ihåg jag och min klass satt och kollade på ''i taket lyser strjärnor'' och jag fick verkligen hålla det inom mig för att inte gråta, satt typ och bet mig i läppen för att inte gråta. Det är helt sjukt! Jag gråter t.o.m när jag skrattar jätte mkt, haha. 

Ibland kan det vara bra, ibland kan det vara dåligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0