Jag vill till liseberg!!

Asså jag vill åka till liseberg NU!!! såg en video på en blogg där dom åkte uppskjutet, åhh gud jag kunde verkligen känna hur de käns att åka de... Så härligt! Ska kanske dit nästa helg med Hanna ♥ Ska bara tjata på mamma och pappa om att jag ska få ett guldpass...

för er som inte vet vad Liseberg är så är de som Gröna lund fast i göteborg!

   Lisebergs banan...

  Desras logga! Dom har alltid massa kaniner som går runt ^^

 En av deras extremt söta kaniner ^^
Hanna och en söt kanin...
Dom har några ''bilar'' som massa små barn kan köra eller aa dom tror att man kör men egentligen så åker den av sig själv haha! Iaf så stog de denna klockrena skylt!


Kommentarer
hanna

VI ÅKER LÄTT!!!!!! :DDD

2010-04-25 @ 18:40:19
URL: http://hannaliinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0