Men seriöst...

Hur fan kan du veta vart jag får mina kläder ifrån? Dom kommer inte alls från någon jävla marknad. Men du kanske var med när hon köpte dom? Det kanske är därför du "Vet" att hon har köpt dom i Turkiet? lila get skalle, vi har varit i Turkiet en gång, så nej.


Och angående om jag har killar eller inte, det vet inte du för jag har inte gått på denna skit skolan hela mitt liv.

Men jag är inte som du, går till första bästa, jag vill ha en RIKTIG.


Och jag bitchblickade dig inte ens, kan du inte se skillnad på en bitchblick och att man kollar på dig? Den som har en pinne uppkörd i röven verkar ju vara du eftersom att du säger att alla andra har det. Så fuck you!


Men jag har viktigare saker för mig än dig, så go to hell.


HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA jo kanske för att vi VA vänner förut så du har sagt de  

Ne, men de har du ju oxå sagt att du inte har haft och han felix, du kan ju inte ens släppa honom -.- Och jag går inte alls till första bäst, lixom hur mycke vet du om mig egentligen? haha inte så mycke som jag vet om digg lilla gumman! Jag vet att du inte kollade på mig som du säger eftersom du BITCHBLICKADE elr aa bitchblickade och bitchblickade... haha?

Om du nu har viktigare saker för dig varför tar du då din tid att skriva om mig?! Haha de betyder bara att du är feg

Och snälla sluta skryt om att din familj är så jävla rika...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0