öhh?

Asså shit jag bryr mig inte om dig din slampa, men sowhat ifall du har äkta, har du några dolce & gabbana kläder? Nej kunde sätan tänka mig det, men efterson att jag är en bortskämd bitch så har jag massa Dolce & Gabbana kläder^^


Och snälla, skaffa dig en webbcamera som funkar och inte ser ut att vara från sten åldern. Fast jag kan ju iochför sig förstå dig, ingen vill ju se din fejja ^^


Men ni kan ju få se en bild från min cam som kommer ifrån 2000 -talet. Dessutom får ni se en snygg person på bilden Hahaha tillskillnad från linnea -.-'


Update: Lär DIG stava

Okej, du kan verkligen inte släppa de med att jag har äkta converse... Haha lilla du, du har verkligen inte äkta Dolce&Gabbana tröjot, haha de är fejk! Du vet din mamma köpte dom på en marknad i turkiet elr någona annanstans för 5 euoro... De är ju inte riktigt så att hon köpte dom i en äkta Dolce&Gabbana affär


Och du klagar på min cam! Haha seriöst hittar du inget annat eller? och min cam fick jag förra året och det är en Hello Kitty så inte så konstig eller hur..? och om du nu är så snygg, hur kommer de sig då att jag har haft mer killar än  vad du har haft om inte jag minns fel så hade du en i typ 2an, haha! Seriöst de är bara att lägga ner lilla gumman




Och idag i skolan. Seriöst lär dig bitchblicka, haha de såg ut som om du hade en pinne uppkörd! Tyckte bara synd om dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0