OMG nästan så man blir rädd...

Jag kan visst släppa Felix, det är du som inte tål att jag fortfarande är kompis med han och smsar med han. Snälla du bara för att du tycker att han är en vandrande natur katastrof , du vet man kan ju säga sanningen. Du behöver ju inte alltid vara så förbannat jävla elak mot alla du inte tycker om. Snälla innan du öppnar din lilla köft om honom igen, ta och kolla dig i spegeln. Då får du se en riktig jävla natur katastrof ^^


Men visst visst, vi kan väl säga att jag bitchblickade dig då, om du blir så glad av den fakeade sanningen.


Sanningen är hård lilla du! Min släkt har en jävla massa pengar. Gå vidare  Men om jag skryter om att vi är rika. Vad gör då du? Vem är det som har på sig hunterstövlar på sina bilder? Soo last year!


Och by the way. Det är inte utsidan som räknas, det är insidan, men utsidan ger insidan en extra chans

Du ska fan få en och annan bitchslap imorgon^^



Jaså om du kan släppa Felix varför gör du inte de? du ''lådsas'' skicka fel och sen så se vad han säger, de är soooo last year, eller vänta kanske typ aldrig varit inne  och snälla ingen orkar lyssna på din snack om att du är såååå rik, vafan du har lixom inte ens hunter eller converse...
 Och de va ju du som ville ha hunter för vänta typ 1 MÅNAD SEN!!!


Och du jag kollar mig själv i spegeln varje dag och jag lovar din jag blir alltid lika chokad över hur snygg jag är! De kanske är du som bord kolla dig själv i spegeln innan du säger att jag gör de, lixom jag kan stå i timmar i spegeln och bara avguda mig själv

OMG jag blir ju nästan rädd... Snälla bithslapa mig imorgon men du kanske kommer få din nästa mens genom näsan!



Kommentarer
anna andrén

bara för att man inte har hunter skor eller converse måste man vara fattig då lr? ,p

2010-04-28 @ 14:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0