Seriöst?

Asså seriöst, ni som har kommenterat skabb, sug min balle, kuk och fitta asså seriöst har ni inget liv eller? Ni sitter och kommenterar min blogg och föresten jag bryr mig inte om en ful lite kommentar... Dock om ni hade sagt de irl så kanske jag hade brytt mig! Och om du är så jävla kåt på en avsugning gå till en hora isf

Aja skit samma... Idag så kommer en gammal kompis till mamma hit, hihi trevligt! Så de blir att vara lite social hemma och sen kankse vara med Sandra?! Vet inte riktigt än? 

Vad ska ni mina söta bloggläsare göra idag då? ♥ 

Fuck u haters och skaffa er ett liv, haha skrattar er rakt upp och ner!



Kommentarer
Sally

Håller med dig ! Stå på dejj bruuden! Du är inte ful & sånt, de vet du själv :)

2010-04-11 @ 12:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0