WIIIIIIIIIIIIIE :D

Cha Cha! :D
Hannagiirl här. ;)

Jag och Linneagiirl hade GG maraton igår-idag, och så kollade vi på I Taket Lyser Stjärnorna. Det var kuligt om ni undrade! Ja, och nu kollar vi såklart på GG igen!
Igår så gifte vi ju oss, det var trevlans, fast Linnea tycker inte jag är en riktigt fru för jag har inte på mig min ring hela tiden… Men den skaver faktiskt. :/ Den är lite för stor..
Aja, vi hade det väldigt trevligt igår om ni undrar, vi kollade på WILD KIDS! :D<3
Det älskar vi mycket! :D Och så åt vi godis och retade Viktor och Mathilda, hahahahah. Alltid lika kul!

 Men nu orkar jag inte skriva mer utan nu ska jag kolla klart på GG. :D
Puss&Kräm alla söta!

 
/hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0