Dress 2 success

Du känner dig SKIT snygg i din nya tröja som du köpte härromdan, men se när du kmr till skolan så är den skit ful, eller? Alla kollar på dig och du säger att du inte visste varför du köpte den?! Om inte du känner dig fin och säker i din tröja då kmr ingen annan göra de åt dig! Så har de varit med mig, men jag har lärt mig att gå med stolthet gå på människorna som är elaka. Jag har själv känt mig VÄLDIGT osäker på tex vad jag har haft på mig, men om inte du känner dig säker i de så kmr ingen annan heller göra de så kän dig säker i vad du har på dig och bry dig inte omm vad andra tkr för att om du är säker bryr sig inte folket om att trycka ner dig! 



Man kmr nog alltid träffa folk som är elaka, men lär dig ignorera dem, dem är inte värd din uppmärksamhet. Gå på dom låsas som om du går på dem så lite bryr du dig! Ha ditt huvud högt. Bär dina kläder med stolthet! Bry dig inte om vad andra tkr om ditt utseende. Om du tkr tex den tröjan man köpte satt as bra och va skit fin använd den då och bry dig inte om folk glor lr tkr den är ful, för de är inte dom som ska använda den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0