Självförtroende

Jag ska inte säga att jag har TOPPEN självförtroende! Men jag kan säga att jag har ett väldigt bra och de byggs på för varje dag! Självklart har folk gjort de sämre, men jag har byggt upp då, då jag bara har lärt mig ignorera folk som vill en illa. Lättare sagt än gjort, men så är de.



Om man vill ha bättre självförtroende. Sätt upp små lappa på tex - spegeln, skriv du är vacker, Gud va snygg du är, ha på dig de oftar du ser skit snygg ut i de! Typ sånt så läser man de lite då och då. Man blir jätte glad då! Lr man har en liten bok, som en dagbok där du skriver likadant massa fina saker med dig som om man har fina ögon skriv de, man blir glad! Ta fram dina vackra och fina sidor istället för allt som du själv inte är nöjd med på din kropp. Man kan oxå kolla sig själv i spegln varje dag och säga gud va jag är vacker, jag är smal, jag har ju vackra ögon, jag har ju vackar tänder! De hjälper JÄTTE MKT! 





Och kom i håg att du är speciel, unik och vacker!  


Kommentarer
SANDRA

Way to go linnea!

2010-08-20 @ 16:57:36
URL: http://mcbadgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0