Om mig!

Jag kom på att jag tror inte riktigt att jag har presenterat vem jag är i bloggen?! Kan passa på att göra de nu då.

Jag heter Linnea, mitt efternamn vill jag inte skriva ut för de är väldigt ovanligt så därför! Iaf så bor ja en bit utanför gbg i en liten stad. Jag har en mamma, en pappa, en stora syster och två katter! Jag är 14 år och jag går inte i någon sport, men jag brukar var ute och springa jag vill dock börja i tennis och innebandy. Jag har ingen pojkvän, men de kmr snart ;) Jag går i 8 A och gillar inte skolan så jätte mkt, men har insett att man måste göra de... Jag har rätt många kompisar som jag gillar att vara med! Antingen är vi ute och gör samhället osäkert, haha lr så sitter vi hemma vid datan, tvn bakar osv. Jag hade min ''fjortis'' period i vintras! Jag såg inte direkt ut som en fjortis, men jag betted mig som en! som ni kanske kan se i mina videoinlägg, haha! De va väldigt många i min skola som kollade min blogg och mina videoinlägg och i mina videos sa jag ju wohohoh och då va de någon som öppnade dörren och skrek heej alla, liwo här wohohoh! Eftersom de va de jag sa. Jag brydd mig inte så mkt utan tyckte bara att de va pinsamt för tjejen som gjorde de och sen gick jag hem och fortsatte med mina videoinlägg, haha. jag saknar faktiskt den tiden lite... De va jag och Sandra, vi åkte in till stan typ varenda dag och skrev hela tiden alltså va bara almänt fjortisar! Jag brukar inte direkt vara ute och supa sönder skallen varje helg, men de har hänt att jag har smakat någon gång, hehe. Jag skäms knappt för något, utan jag kan göra nästan vad som helst lr iaf på stan. Jag kan gå fram till en helt random människa och be om en autograf, men jag kan göra de för att jag vet att jag aldrig kmr träffa dom igen! Jag äter inte godis och dricker inte cola. Alltså så är jag  nog en rätt så vanlig 14 årig tjej som har en blogg som är en myrskit om man jämför med dom stora bloggarna!



Om ni vill få reda på något mer så kommentera :D


Kommentarer
SANDRA

SANDRA OCH LINNEA POWER!!! :P

2010-08-21 @ 19:11:35
URL: http://mcbadgirl.blogg.se/
SANDRA

Haha ja men asså vi är dumma i huvudet ^^

2010-08-21 @ 19:20:30
URL: http://mcbadgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0