Smarta människor ;)

Sandra: Psssssssssst!!!!! Linnea!! Pssssssst! LINNEA!!! PSSSSSSSSSSST!!!!
Linnea: VAAAAAAD!!!??
Sandra: Inget. Jag ville bara ha uppmärksamhet =) (Linnea börjar gapskratta)
Filip: Helena! Kan...
Sandra: Kan Filip byta plats? Han pratar heeeela tiden! Jag kan faktiskt inte koncentrera mig!
Helena: Men Filip då! Man får inte störa kungligheter!
Filip: Och så går hon på det med!?
(Jag och linnea dör av skratt!)

Efter ett tag när Sandra fortsätter babbla men mig för att jävlas med Felip.

Linnea: Har du suttit och pratat med mig medan jag har smsat?
(Jag kollar på telefonen)
Sandra: Nää det har du ju inte!
Linnea slår sig i pannan och gapskrattar åt min dumhet..

HAHAHAHAHA asså gud ibland kan man ha kul på en matte lektion ;) Ja en dag med Sandra och Linnea helt enkelt!



Kommentarer
Anonym

hängpattar!!!

2010-08-29 @ 00:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0