Svar på tal!



Hängpattar!!! Av anonym - don't suprise me -.-

Lilla du hängpattar, svar nej! Men om inte du kan tänka riktigt så lutade jag mig neråt, så de va därför jag fick ''hängpattar'' som du tkr att jag har och som du antagligen inte vet hur de ser ut... Aja brukar vanligt vis inte bry mig, men palla att kommentera anonymt och vara elak, vafan stå för vem du är istället ;) Puss på dig!

aa brösten är ju nere vid knäna :O



vart har du köpt de linnet? - av Aannaaaa

De linnet köpte jag från Tessie i göteborg för någon månad sen! Kmr dock inte ihåg priset, men de va la något 150/200 kr :)






Kommentarer
Evelina. ♥

älskar linnet, verkligen!

2012-08-25 @ 16:13:42
URL: http://eevelinaelofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0