vad har jag gjort?

Jo jag har haft fullt upp med kompisar och *****.

Kvällen med Camilla -  vi träffade Tina och Anna och va med dom vid skolan och sen så drog vi hem till mig och skulle sova ute! De gick bra tills vi märkte att de regnade men vi sket i de, men sen kl 6 på natten så väckte Camilla mig för att de hade runnit igenom markisen så vi gick in istället och la oss i sofforna haha. Sen va jag med henne på dagen och d fick vi *****s nummer, hihi och aa resten kan ni klura ut




Kvällen/dagen med Sandra -  Japp jag och Sandra träffade ***** och sen så bestämmde vi att hon skulle sova hos mig ute för behvde faktiskt göra de :D Men iaf så va vi hemma hos mig och typ kl 3 så blåste du hur mkt som helst så vi fick dra in markisen så vi sov under helt bar himmel, mysigt! Sen så somnade jag kl 6 och vaknade 9... 3 timmars sömn och jag är faktiskt knappt trött... Iaf sen så funderade vi över att dra in till stan, men sen så kom jag på att d inte va någon större idé eftersom kl skulle hunnit bli 3 innan vi va inne så de sket vi i och istället så drog vi ner till stranden och hade de trevligt där!


Min eftermidddag - blev att jag drog hem själv och sen så frågade jag Camilla om hon ville hitta på nåt, hade lite sakr som jag behävde säga, hehe  Sen så träffadde jag Tina och Camilla och då hade dom fått för sig att paddla kanot?! ja d gick ju sådär kan jag ju säga.... Vafan jag har bde sovit ute 2 nätter och levt ett redigt camping liv och sen så ska jag paddla kanot oxå, haha men de har varit kul! ♥


 


+ Tina, men har ingen bild haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0