Astrid ♥

Astrid, du är verkligen en av mina bästa vänner!
Men du bor i Sthlm så vi ses inte så ofta, men när vi väl gör de då är vi med varandra 24/7!
 Vi kan prata om allt vi säger allt till varandra vi skrattar med varandra och vi kan små tjafsa som vänner gör, men d är så d ska vara lr hur?
 Och varje gång du kmr så blir min dag genast bättre och när du åker då blir min dag genast sämre för jag vet att du inte kmr komma på ett bra tag igen... Men jag försöker tänka på när du ska komma igen och på hur kul vi kmr ha då, men sen så kmr den tanken igen att de är ett helt år lr ett halvt och de är långt FÖR LÅNGT!

 gud de här blev en lite fjortis text, men whatev, haha ♥ 

Linnea ♥ Astrid   - Jag älskar dig min lilla plutt astrid!       de är så de ska va, för alltid!
  

 


Kommentarer
Astrid

<3

2010-07-19 @ 17:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0