Snel hest gå på fest äta kakor dricka lesk.

Nu ska jag packa de sista inför sthlm imorgon sen så kryper jag nr till kojs.

va i skolan idag sen stan med Sandra :) vi åt subway och shoppade lr aa iaf jag, shalala inte alls vanligt?  iaf så fick jag hm n efter länktad tröja från ***** och en väska och ett par örhängen.


Och juste när vi skulle ta bussen hem så hade jag typ inga pengar on my buss kort så jag gick till pressbyrån och skull fylla på och ***t** va ju skit seg och så fick jag ingen teckning till mitt kort så jag lev skit sur och vered på kortt och försökte igen och igen, men så bah han, men asså de kmr ju inte funka bättre för att du vrider på den! Och då blir jag skit sur och säger nehe men ta ort dom jävla pengarna som du fylt på och så tar de hundra tusen år till och sen så när jag fick mit kort så sa jag *inte alls högt* till Sandra aa de gick för jävla fort haha!? dont blame me han va seg och dum...



Vem är människan som sitter i bakrunden när JAG tar kort på MIG...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0