ursäkta...

Att jag inte har bloggat idag, men har varit upptagen typ hela dagen lixo har varit hemma i max 2 timmar idag... Haha. HAr varit på stranden nästan hela dagen!  Kan berätta min dag på 5 min

Var först på möte med Tina, Ellinor, Camilla och en till. Sen så drog jag Tina, ellinor och Camilla in på coop för att pata flaskor och handla sen så drog jag, Camilla och Tina hem till Tina en kort stund och käka glass, haha. Sen så drog jag hem och packade mina strand saker och sen så stack jag till stranden med Camilla och sen följde Camilla med mig hem för att äta och sen tog vi ett kvälls dopp och nu sitter jag här ny duschad och själv...

Thanks for the day ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0